Cztery scenariusze rozwoju - jak będzie wyglądał rynek ubezpieczeń w 2030 roku?

Jak będzie wyglądał rynek ubezpieczeń za 10 lat? Jak rozwiną się kanały sprzedaży, oferta produktowa czy sposób obsługi klienta? Próby odpowiedzi na te pytania podjęło się Europa Ubezpieczenia, opracowując wspólnie z ekspertami z branży finansowej i technologicznej rapor...
Niepewność i spontaniczne wyjazdy. Plany wakacyjne Polaków u progu trzeciej fali pandemii

Aż 63,5% Polaków bierze pod uwagę, że ze względu na pandemię koronawirusa w ostatniej chwili będzie musiało zrezygnować z letnich planów urlopowych – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Europa Ubezpieczenia. Jednocześnie COVID-19 istotnie skrócił w badanej grup...
„Dom pod ochroną” - raport o ubezpieczeniach nieruchomości

Polacy dbają o bezpieczeństwo własnych czterech kątów i coraz świadomiej podchodzą do wyboru ochrony ubezpieczeniowej dla domu lub mieszkania. Na zakup polisy wydają najczęściej między 100 a 200 zł rocznie – wynika z raportu „Dom pod ochroną” o ubezpieczeniach nieruchomo...
Polacy są oszczędni, ale wzrasta ich hedonizm finansowy

Choć większość Polaków postrzega siebie jako osoby oszczędne, to najlepiej idzie im odkładanie pieniędzy na przyjemności – wynika z trzeciej edycji barometru społecznego „Hedoniści i oszczędni”.
Zagraniczne podróże motywują nas do ubezpieczenia się

Tylko 42 proc. Polaków ma zamiar kupić dodatkowe ubezpieczenie turystyczne planując wakacyjny wyjazd - wynika z badania zrealizowane na zamówienia TU Europa. Do zapewnienia sobie ochrony mobilizuje nas dłuższy czas wyjazdu oraz zagraniczne kierunki podróży.
Może nad morze? A gdzie polisa turystyczna?

Polacy preferują morze i samodzielną organizację pobytu. Najważniejsza podczas wyjazdu jest dobra pogoda oraz oderwanie się od obowiązków i codzienności. Mimo że 60 proc. Polaków uważa, iż warto dodatkowo ubezpieczać się podczas wakacji, to tylko 42 proc. deklaruje kupno...
Eksplozja insurtech wśród millenialsów dopiero nadejdzie

W obszarze ubezpieczeń millenialsi są przewidywalni jak ich rodzice - wynika z raportu TU Europa. To duże zaskoczenie. Tak jak w przypadku pozostałych grup wiekowych, dla millenialsów najważniejsze kryteria wyboru ubezpieczenia to wysokość składki i zakres polisy.
Białe szaleństwo z rozgrzewką i polisą

Cena oraz rekomendacje przyjaciół i rodziny – tymi kryteriami kierują się głównie narciarze i snowboardziści wybierając miejsce zimowego wyjazdu. Na wypad weekendowy wydają najczęściej 250-750 zł, a na tygodniowy 1000-1500 zł. Jeśli chodzi o wybór dodatkowego ubezpieczen...
Oszczędzający mężczyźni, hedonistyczne kobiety - finansowy portret Polaków

Zarówno kobiety, jak i mężczyźni coraz częściej dyskutują na portalach społecznościowych o finansach. Choć panowie nadal wyrażają więcej opinii o oszczędzaniu, zwiększa się liczba pań dyskutujących na ten temat - wynika z drugiej edycji barometru społecznego "Hedoniści i...
Jak Polacy spędzą lato – raport Europa Ubezpieczenia

Polacy są gotowi na wakacyjny wypoczynek - ponad 70% ma już pomysł na letni urlop. Niepokoją nas jednak szybko rosnące ceny, które wpływają na to, jak spędzimy lato – wynika z raportu „Lato 2022. Plany wakacyjne Polaków”.
Cztery scenariusze rozwoju - jak będzie wyglądał rynek ubezpieczeń w 2030 roku?

Jak będzie wyglądał rynek ubezpieczeń za 10 lat? Jak rozwiną się kanały sprzedaży, oferta produktowa czy sposób obsługi klienta? Próby odpowiedzi na te pytania podjęło się Europa Ubezpieczenia, opracowując wspólnie z ekspertami z branży finansowej i technologicznej rapor...
Niepewność i spontaniczne wyjazdy. Plany wakacyjne Polaków u progu trzeciej fali pandemii

Aż 63,5% Polaków bierze pod uwagę, że ze względu na pandemię koronawirusa w ostatniej chwili będzie musiało zrezygnować z letnich planów urlopowych – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Europa Ubezpieczenia. Jednocześnie COVID-19 istotnie skrócił w badanej grup...
„Dom pod ochroną” - raport o ubezpieczeniach nieruchomości

Polacy dbają o bezpieczeństwo własnych czterech kątów i coraz świadomiej podchodzą do wyboru ochrony ubezpieczeniowej dla domu lub mieszkania. Na zakup polisy wydają najczęściej między 100 a 200 zł rocznie – wynika z raportu „Dom pod ochroną” o ubezpieczeniach nieruchomo...
Polacy są oszczędni, ale wzrasta ich hedonizm finansowy

Choć większość Polaków postrzega siebie jako osoby oszczędne, to najlepiej idzie im odkładanie pieniędzy na przyjemności – wynika z trzeciej edycji barometru społecznego „Hedoniści i oszczędni”.
Zagraniczne podróże motywują nas do ubezpieczenia się

Tylko 42 proc. Polaków ma zamiar kupić dodatkowe ubezpieczenie turystyczne planując wakacyjny wyjazd - wynika z badania zrealizowane na zamówienia TU Europa. Do zapewnienia sobie ochrony mobilizuje nas dłuższy czas wyjazdu oraz zagraniczne kierunki podróży.
Może nad morze? A gdzie polisa turystyczna?

Polacy preferują morze i samodzielną organizację pobytu. Najważniejsza podczas wyjazdu jest dobra pogoda oraz oderwanie się od obowiązków i codzienności. Mimo że 60 proc. Polaków uważa, iż warto dodatkowo ubezpieczać się podczas wakacji, to tylko 42 proc. deklaruje kupno...
Eksplozja insurtech wśród millenialsów dopiero nadejdzie

W obszarze ubezpieczeń millenialsi są przewidywalni jak ich rodzice - wynika z raportu TU Europa. To duże zaskoczenie. Tak jak w przypadku pozostałych grup wiekowych, dla millenialsów najważniejsze kryteria wyboru ubezpieczenia to wysokość składki i zakres polisy.
Białe szaleństwo z rozgrzewką i polisą

Cena oraz rekomendacje przyjaciół i rodziny – tymi kryteriami kierują się głównie narciarze i snowboardziści wybierając miejsce zimowego wyjazdu. Na wypad weekendowy wydają najczęściej 250-750 zł, a na tygodniowy 1000-1500 zł. Jeśli chodzi o wybór dodatkowego ubezpieczen...
Oszczędzający mężczyźni, hedonistyczne kobiety - finansowy portret Polaków

Zarówno kobiety, jak i mężczyźni coraz częściej dyskutują na portalach społecznościowych o finansach. Choć panowie nadal wyrażają więcej opinii o oszczędzaniu, zwiększa się liczba pań dyskutujących na ten temat - wynika z drugiej edycji barometru społecznego "Hedoniści i...
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.