Majątkowa Europa zajęła trzecie miejsce w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2019”, organizowanym przez redakcję „Gazety Bankowej”. Głównym kryterium oceny była posprzedażowa jakość obsługi klientów.
Wysoki standard obsługi klientów w Europie Ubezpieczenia został doceniony w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2019”. Ubezpieczyciel zajął w nim trzecie miejsce.
Ranking najbardziej przyjaznych dla klientów firm ubezpieczeniowych stworzyła „Gazeta Bankowa” w oparciu o obiektywne i szczegółowe dane pozyskane od towarzystw ubezpieczeniowych, Rzecznika Finansowego czy Komisji Nadzoru Finansowego. Redakcja wzięła pod lupę m.in. czas potrzebny na wypłatę odszkodowań, czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z doradcą czy liczbę skarg, reklamacji i spraw sądowych związanych z likwidacją szkód. Dodatkowo kapituła konkursu, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciel Rzecznika Finansowego i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, oceniła innowacje ubezpieczycieli, usprawniające proces likwidacji szkód oraz ułatwiające klientom kontakt z zakładami.
Ranking najbardziej przyjaznych dla klientów firm ubezpieczeniowych stworzyła „Gazeta Bankowa” w oparciu o obiektywne i szczegółowe dane pozyskane od towarzystw ubezpieczeniowych, Rzecznika Finansowego czy Komisji Nadzoru Finansowego. Redakcja wzięła pod lupę m.in. czas potrzebny na wypłatę odszkodowań, czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z doradcą czy liczbę skarg, reklamacji i spraw sądowych związanych z likwidacją szkód. Dodatkowo kapituła konkursu, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciel Rzecznika Finansowego i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, oceniła innowacje ubezpieczycieli, usprawniające proces likwidacji szkód oraz ułatwiające klientom kontakt z zakładami.
Sprawna i przyjazna obsługa klientów to obok innowacyjnych produktów oraz zdalnych kanałów sprzedaży jeden z kluczowych dla nas wyróżników rynkowych. Dlatego cieszę się, że nasze działania zostały docenione w konkursie "Gazety Bankowej" i zyskaliśmy status jednego z najbardziej przyjaznych dla klientów ubezpieczycieli na rynku
- mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.
Od ponad trzech lat Europa realizuje strategię, której celem jest transformacja jej modelu biznesowego. Ubezpieczyciel sięga po nowoczesne technologie i stawia na budowę cyfrowych kanałów sprzedaży. Kluczowym elementem strategii jest klientocentryzm: klient i jego potrzeby są w centrum zainteresowania Europy na każdym etapie jego działalności: od tworzenia produktów, przez ich sprzedaż, na obsłudze posprzedażowej kończąc.
W ostatnim czasie Europa wprowadziła szereg rozwiązań, które podnoszą standard obsługi klientów, takich jak digitalizacja procesu likwidacji szkód, mobilna aplikacja do obsługi szkód, uproszczenie języka stosowanego w dokumentach, które otrzymują klienci czy też udostępnienie płatności ratalnych za ubezpieczenia. W efekcie wskaźniki NPS, które badają satysfakcje klientów Europy, są na rekordowo wysokich poziomach.
Majątkowa Europa dwukrotnie wcześniej stawała na podium konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. W 2013 roku zajęła w nim drugie miejsce, a rok później została uznana za najbardziej przyjazne dla klientów towarzystwo majątkowe na rynku.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa.
W ostatnim czasie Europa wprowadziła szereg rozwiązań, które podnoszą standard obsługi klientów, takich jak digitalizacja procesu likwidacji szkód, mobilna aplikacja do obsługi szkód, uproszczenie języka stosowanego w dokumentach, które otrzymują klienci czy też udostępnienie płatności ratalnych za ubezpieczenia. W efekcie wskaźniki NPS, które badają satysfakcje klientów Europy, są na rekordowo wysokich poziomach.
Majątkowa Europa dwukrotnie wcześniej stawała na podium konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. W 2013 roku zajęła w nim drugie miejsce, a rok później została uznana za najbardziej przyjazne dla klientów towarzystwo majątkowe na rynku.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa.