Ubezpieczyciel wdrożył dwa rozwiązania, które umożliwiają klientom łatwą i szybką likwidację szkody na ekranach ich smartfonów.
W sytuacji kryzysowej klient oczekuje od ubezpieczyciela szybkiej i sprawnej pomocy. Nie chce przy tym mierzyć się ze skomplikowanymi formalnościami. Z myślą o jego wymaganiach stworzyliśmy dwa rozwiązania, które przyśpieszą likwidację jego szkody. Dzięki nim może liczyć na szybkie wsparcie i sprawną wypłatę odszkodowania. Będzie miał także większą kontrolę nad tym, w jaki sposób zajmujemy się jego sprawą
– mówi Bartosz Dąbrowski, dyrektor Pionu Obsługi Klientów w Europie Ubezpieczenia.
Dla klientów, którzy nie chcą korzystać z „Foto Inspektora” za pośrednictwem telefonu, Europa przygotowała rozwiązanie w wersji desktopowej. Można je uruchomić w przeglądarce internetowej na komputerze. Jest to możliwe dzięki wysłaniu spersonalizowanego linku także na wskazany przez klienta e-mail. Rozwiązanie desktopowe oferuje takie same możliwości, co wersja mobilna.
Drugim udostępnionym klientom rozwiązaniem jest aplikacja mobilna do obsługi i wyceny szkód komunikacyjnych. To narzędzie przeznaczone dla szkód, którymi Europa zajmuje się w ramach systemu Zielonej Karty. Aplikacja to odpowiedź na rosnącą z roku na rok liczbę tego typu zdarzeń, które trafią do ubezpieczyciela. Rozwiązanie przeprowadzi krok po kroku poszkodowanych przez cały proces likwidacji: począwszy od przeprowadzenia zdalnych oględzin uszkodzonego auta, a skończywszy na ustaleniu wysokości należnego odszkodowania i jego wypłacie.
Uruchomienie dwóch nowych narzędzi wspierających obsługę klientów wpisuje się w realizowane przez nas działania w zakresie cyfryzacji i automatyzacji procesu likwidacji szkód. Ich celem jest wzrost zadowolenia klientów z jakości obsługi oraz poprawa efektywności biznesowej
– mówi Bartosz Dąbrowski.