Grupa Ubezpieczeniowa Europa zebrała w pierwszej połowie 2017 roku blisko 900 mln zł składki przypisanej brutto. To 14 proc. więcej niż rok wcześniej.
Jednym z obszarów, w którym Grupa Europa dynamicznie rosła jest segment produktów adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców. Przyniósł on co szóstą złotówkę składki, która wpłynęła do ubezpieczyciela w pierwszej połowie roku.
Doceniamy znaczenie tej linii biznesowej. Dlatego od kilku miesięcy pracujemy nad nowymi, kompleksowymi produktami dla sektora MSP, które będą mogły być sprzedawane w cyfrowy sposób. Wkrótce będziemy gotowi do tego, by zaprezentować je naszym partnerom bankowym i klientom
– mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.
W tym roku Grupa Europa rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń we współpracy z programem lojalnościowym Payback (należy do niego 7,5 mln osób), za pośrednictwem aplikacji mobilnej Skycash (1,5 mln użytkowników) oraz z dwoma największymi, niezależnymi sieciami bankomatów: Euronet i Planet Cash, dysponującymi łącznie ponad siedmioma tysiącami urządzeń na terenie całego kraju. Można w nich kupić produkty Europy. Ważnym wydarzeniem było także nawiązanie współpracy z partnerami z branży handlowej i energetycznej: siecią Lidl oraz Energą-Obrót.
W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy nowe projekty, nad którymi konsekwentnie pracowaliśmy od dłuższego czasu wspólnie z naszymi partnerami. Nie powiedzieliśmy w tym obszarze ostatniego słowa i cały czas szukamy nowych sposób na dotarcie do klientów z ubezpieczeniami. Nie zamierzamy jednak koncentrować się tylko na nowych inicjatywach, ale chcemy także dużą uwagę poświęcić wsparciu partnerów w dynamicznym rozwoju sprzedaży
– mówi Marat Nevretdinov.