Aktualności, wyniki finansowe, raporty oraz grono ekspertów – to wszystko dziennikarze będą mogli znaleźć w nowym, cyfrowym biurze prasowym Europa Ubezpieczenia: media.tueuropa.pl.
Raporty marketingowe– czyli informacje o opracowanych przez nas lub na nasze zlecenia badaniach rynkowych i konsumenckich wraz z komentarzami ekspertów i materiałami graficznymi, które można pobrać i wykorzystać w codziennej pracy.
Nagrody i wyróżnienia – w tej rubryce chwalimy się wyróżnieniami przyznanymi Grupie Europa, jak i osiągnięciami naszych pracowników.
Eksperci Europy – oddajemy w ręce dziennikarzy grono specjalistów w zakresie ubezpieczeń, którzy są gotowi podzielić się swoją wiedzą i branżowym doświadczeniem. Naszymi ekspertami są:
Marat Nevretdinov – CEO Grupy Ubezpieczeniowej Europa
Magdalena Marciniak – doradca zarządu Grupy Europa
Jacek Wakulski – ekspert od alternatywnej sprzedaży ubezpieczeń i affinity
Tomasz Janas – ekspert ds. ubezpieczeń turystycznych
Kamil Kutycki – fachowiec od ubezpieczeń ochronnych, majątkowych oraz dla sektora MSP
Ewelina Churzępa – ekspert ds. inwestycji i oszczędzania
Bartosz Dąbrowski – ekspert z zakresu likwidacji szkód, reklamacji oraz obsługi klientów
Patrycja Duszeńko-Majchrowska – ekspertka od licznych regulacji, wpływających na biznes ubezpieczeniowy
Jacek Popko – ekspert od UX, SEO i SEM
Jak korzystać z nowego biura prasowego Grupy Europa?
Powstanie cyfrowego biura prasowego wpisuje się w transformację, którą przechodzi Grupa Europa. Nasza strategia stawia na odkrywanie innowacji w ubezpieczeniach i sięganie po nowoczesne technologie. Właśnie przy ich użyciu powstało biuro prasowe, którego głównym zadaniem jest pomoc dziennikarzom w ich codziennej pracy. Dodatkowo, z dużą przyjemnością zaprosiliśmy do współpracy przy jego tworzeniu polski start-up. To sygnał, że Grupa Europa jest otwarta na podejmowanie wspólnych działań z młodymi, innowacyjnymi firmami – mówi Mariusz Gawrychowski, rzecznik prasowy Europa Ubezpieczenia.
– mówi Mariusz Gawrychowski, rzecznik prasowy Europa Ubezpieczenia.
Prowly przyczynia się do tworzenia standardów branży PR pod kątem korzystania z nowoczesnych technologii. Naszą misją jest dawanie profesjonalistom PR niezależności oraz uwalnianie w nich supermocy do codziennych działań. Myślę, że widać to na wielu obszarach: począwszy od sposobu, w jaki rozwijamy produkt, po podejście do klientów i działania edukacyjne dla rynku. Zaufanie takich firm, jak Europa, to dla nas najlepszy dowód na to, że obraliśmy dobry kierunek
– mówi Joanna Drabent, CEO Prowly.