W pierwszym odczycie rankingu „Instytucja Roku 2016” Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa zajęło 3. miejsce w kategorii „Zdalne kanały kontaktu”.
TU na Życie Europa systematycznie wdraża rozwiązania technologiczne, które są odpowiedzią na potrzeby konsumentów.W 2014 r. przebudowany został serwis internetowy www.tueuropa.pl. Jego nowa odsłona wykorzystuje technologię RWD, pozwalającą na wygodne wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych. Od marca br. klienci mogą także, na razie testowo, rozmawiać z konsultantami poprzez czat umieszczony na stronie www.
Sukces nie opiera się tylko na technologii, która dziś jest łatwo dostępnym narzędziem, lecz na personalnym podejściu do obsługi klienta, dbałości o jego satysfakcję i wygodę. Na bieżąco analizujemy, ile spraw wpływa do nas poprzez infolinię, drogą mailową oraz poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej i na tej podstawie elastycznie organizujemy pracę Biura Obsługi Klienta. Wszystko po to, by przy każdym kontakcie z firmą konsument był obsługiwany na najwyższym poziomie
– mówi Grzegorz Bors, wiceprezes TU na Życie Europa.
Ranking „Instytucja Roku”, stworzony przez ekspertów portalu www.mojebankowanie.pl, bada jakość obsługi w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych i firmach telekomunikacyjnych. Tegoroczny ranking firm ubezpieczeniowych obejmuje 43 podmioty i składa się z 6 cyklicznych odczytów, co zapewnia miarodajność wyników.
Wszystkie informacje o rankingu oraz wyniki są dostępne na stronie www.instytucjaroku.pl.