Grupa Ubezpieczeniowa Europa zajęła 2. miejsce w rankingu Instytucja Roku 2016 w kategorii „Najlepsza Jakość Obsługi w Zdalnych Kanałach Kontaktu”. Wysoka pozycja wśród 42. ubezpieczycieli jest obiektywnym potwierdzeniem, że klient zajmuje kluczowe miejsce w strategii firmy.
Zdalny kontakt jest dziś naturalnym sposobem załatwiania spraw, dlatego intensywnie rozwijamy narzędzia służące sprawnej obsłudze klientów bez konieczności wychodzenia z domu. Pozytywne doświadczenia w kontakcie z firmą procentują zaufaniem i lojalnością konsumentów, a naszym celem jest budowanie z nimi trwałych relacji. Traktujemy klientów indywidualnie i staramy się pomóc w rozwiązaniu problemów w taki sposób, w jaki każdy z nas chciałby być obsłużony. To najprostszy, a zarazem najlepszy drogowskaz
- mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.
Grupa Europa, jako jeden z nielicznych ubezpieczycieli, wprowadziła także czat, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów.
W komfortowej obsłudze klientów pomaga także nowoczesna, użyteczna strona www.tueuropa.pl, zaprojektowana w technologii RWD (responsive web design) Jest ona czytelna niezależnie od urządzenia, na którym się ją przegląda. Szybko można znaleźć na niej m.in. dostępne formy kontaktu z ubezpieczycielem oraz samodzielnie kupić aż 11 rodzajów ubezpieczeń. Są to np. ubezpieczenia turystyczne, nieruchomości czy dla osób aktywnych. Działający w ramach strony portal transakcyjny umożliwia klientom dostęp do posiadanych polis i wydawanie dyspozycji.
Technologia nie zastąpi jednak w pełni człowieka. Nasz sukces w rankingu Instytucja Roku 2016 to przede wszystkim zasługa mocno zaangażowanego zespołu dedykowanego do obsługi klienta. Jego wysokie kompetencje i proklienckie nastawienie wspieramy inwestując w rozwój systemów i szkolenia pracowników. To ludzie z pierwszej linii frontu w dużej mierze decydują o tym, czy klient do nas wróci
– podsumowuje Marat Nevretdinov.