Europa Ubezpieczenia rozpoczyna współpracę z pośrednikiem ubezpieczeniowym ASF Premium. Razem zaoferują polisę życiową z ochroną w przypadku zachorowania na COVID-19.
- Współpraca z ASF Premium to nowy rozdział w naszej historii. Rozpoczynamy sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem agentów, działających w ramach szybko rozwijającej się multiagencji ubezpieczeniowej. Liczymy, że dzięki partnerstwu z ASF Premium nowatorskie produkty tworzone przez Europę staną się dostępne dla szerokiej rzeszy nowych klientów
– mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.
W przypadku zachorowania i hospitalizacji z tytułu COVID-19, ubezpieczony może liczyć na świadczenie za każdy dzień pobytu w szpitalu. W zakres ubezpieczenia wchodzi także wsparcie assistance podczas pobytu w szpitalu, świadczenie w przypadku pobytu na oddziale intensywnej terapii lub w przypadku zgonu. Cena polisy zaczyna się od 90 zł za rok ochrony i zależy od wariantu oraz zakresu ochrony.
Europa Ubezpieczenia wyróżnia się na rynku ofertą produktową i otwartością na tworzenie innowacyjnych, szytych na miarę ubezpieczeń. To jest obszar, w którym ASF Premium chce się dynamicznie rozwijać. Agenci sieci ASF doceniają rozszerzenie klasycznej oferty o będące ich wyróżnikiem nowe, ciekawe produkty, które klienci mogą kupić tylko u nich
– mówi Grzegorz Adamczuk, prezes ASF Premium.
ASF Premium (ASF Adamczuk Serwis Finansowy) to jeden z liderów rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego w Polsce. Firma działa na rynku od 2002 roku. Jej dewizą jest szukanie nowych rozwiązań, działanie i rozwój. ASF zatrudnia ponad 200 osób oraz współpracuje z agentami i partnerami w całej Polsce.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa. Strategia ubezpieczyciela koncentruje się na rozwoju nowych kanałów sprzedaży w oparciu o partnerstwa B2B z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje technologia. Europa była wielokrotnie nagradzana za wysoką jakość obsługi klientów. W 2020 roku ubezpieczyciel otrzymała prestiżową nagrodę „Instytucja Roku 2020” za najwyższą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych oraz zajął trzecie miejsce w konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”.