Europa Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, która promuje zakup ubezpieczeń nieruchomości.
W czasie pandemii nasze domy stały się azylem, który zapewnił nam i naszym bliskim schronienie przed zagrożeniami świata zewnętrznego. Teraz, kiedy już możemy swobodnie z nich wychodzić, zachęcamy do symbolicznego podziękowania za bycie bezpieczną przystanią. Najlepszą formą jest zakup ubezpieczenia nieruchomości - mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia.
- mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia.
Za realizację kampanii odpowiadają spółki Group One, które od ubiegłego roku wspierają Europę Ubezpieczenia w działaniach w kanale e-commerce. Agencja contentowa Labcon odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji kreatywnej, jej wdrożenie w social mediach, działaniach display oraz za współpracę z influencerami. Natomiast agencja SalesTube realizuje działania performance.
Współpraca z Group One jest konsekwencją rozwoju naszej firmy w kierunku cyfrowego ubezpieczyciela. Trwająca od kilku lat transformacja biznesowa, doprowadziła nas do miejsca, w którym stawiamy na budowanie silnej marki w świadomości klientów
- mówi Dominik Marzec.