Grupa Europa nagrodzona za innowacyjność

Grupa Europa nagrodzona za innowacyjność

Opublikowany

Cyfrowa transformacja Grupy Europa została doceniona przez sektor finansowy. Firma zdobyła nagrodę „Najlepszy cyfrowy ubezpieczyciel 2017”.

Podczas VII Wielkiej Gali Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń, która odbyła się 10 kwietnia, rozdano nagrody dla najlepszych towarzystw ubezpieczeniowych i banków w Polsce. W kategorii „Najlepszy cyfrowy ubezpieczyciel 2017” nagrodę zdobyła Grupa Ubezpieczeniowa Europa.

Kapituła konkursowa doceniła ubezpieczyciela za „wykorzystanie nowoczesnych technologii do skutecznej transformacji biznesu oraz kreowanie nowych trendów rynkowych w zakresie cyfrowych produktów i obsługi klienta”.

Od ponad dwóch lat Grupa Europa realizuje strategie, prowadzącą do transformacji jej modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po nowoczesne technologie i stawia na budowę nowych cyfrowych kanałów sprzedaży. Jednocześnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym w innowacyjny sposób dostarcza ochronę ubezpieczeniową.  

Nagroda „Najlepszy Cyfrowy Ubezpieczyciel 2017” to dla nas ważne wyróżnienie, pokazujące, że obraliśmy właściwy kierunek rozwoju. Na polskim rynku ubezpieczeniowym, zdominowanym przez tradycyjne kanały sprzedaży, z roku na rok przybywa klientów zainteresowanych zakupem ubezpieczenia w nowoczesny, cyfrowy sposób. „Pokolenie Netflixa” to szybko rosnący, wciąż niezagospodarowany segment, czekający na firmę, która odczaruje ubezpieczenia, czyniąc je łatwymi i zrozumiałymi dla każdego. Chcemy, by taką firmą była Europa 

– mówi Marat Nevretdinov, prezes Grupy Europa.

Przykładem produktu, który odczarowuje ubezpieczenia jest wprowadzona w styczniu aplikacja mobilna Screenity. Dzięki niej w prosty i przyjazny sposób można ubezpieczyć wyświetlacz telefonu. Produkt oferuje szeroki zakres ochrony, umożliwiający naprawę każdego przypadkowo uszkodzonego telefonu.

Grupa Europa pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami tego typu. W planach jest uruchomienie platformy e-commerce, która zaoferuje nowe podejście do sprzedaży polis w internecie.
W 2017 roku Europa zrealizowała kilka innowacyjnych projektów, otwierających dla ubezpieczeń nowe kanały sprzedaży. M.in. rozpoczęła dystrybucje polis wspólnie z siecią sklepów Lidl (w ramach projektu „Lidl Podróże”) oraz programem lojalnościowym Payback. Jej produkty są także dostępne w aplikacji mobilnej Skycash oraz w ponad 7 tys. bankomatów sieci Euronet i Planet Cash.

Kopiuj tekst

Udostępnij