Ubezpieczyciel rozwija sprzedaż w Internecie: uruchomił nową stronę z ofertą produktową przeznaczoną dla klientów kupujących on-line. Start nowego kanału jest wspierany przez odświeżenie logo Europy.
Ubezpieczenia kojarzą się z czymś niezrozumiałym i trudnym. Chcemy to zmienić, udowadniając, że zakup polisy może łatwy i przyjemny. Stawiając na rozwój sprzedaży w internecie podążamy za klientami, którzy coraz częściej wybierają zakupy w sieci, doceniając oszczędność czasu i pieniędzy
– mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.
Nowa strona Europy to łatwe zakupy nie tylko na komputerze, ale także na telefonach. W ten sposób wychodzimy naprzeciw klientom, którzy ubezpieczenia kupują w biegu, często na ostatnią chwilę
– mówi Jacek Popko, konsultant ds. e-commerce, który wspiera Europę w rozwoju sprzedaży w Internecie.
- ubezpieczenie ITravel to kompleksowa ochrona dla osób, które wybierają się w zagraniczną podróż. Polisa zapewnia pokrycie kosztów leczenia do 700 tys. zł (w najwyższym wariancie) oraz szeroki wachlarz dodatkowej ochrony w takich przypadkach jak na przykład: zachorowanie podczas podróży na chorobę przewlekłą, niespodziewane zdarzenia podczas amatorskiego uprawiania sportu czy nawet opóźnienie samolotu.
- ubezpieczenie Koszty Rezygnacji to ochrona wydatków, poniesionych na zakup wyczekiwanych wakacji. Dzięki polisie w przypadku choroby lub innego niespodziewanego zdarzenia, możemy liczyć na zwrot poniesionych kosztów.
- ubezpieczenie MyHealth to pierwsze na polskim rynku ubezpieczenie zdrowotne w zakresie chorób cywilizacyjnych, które jest w całości dostępne on-line. W przypadku zachorowania na nowotwór złośliwy, udaru mózgu lub zawał serca klienci otrzymają świadczenie w wysokości do 100 tys. zł (w najwyższym wariancie), które mogą przeznaczyć na leczenie lub inny, dowolny cel.
- ubezpieczenie Screenity to innowacyjna ochrona wyświetlacza telefonu komórkowego.
Oferta produktowa będzie sukcesywnie rozszerzana. Już niedługo na stronie internetowej zadebiutuje nowe ubezpieczenie nieruchomości. Do końca roku ma być dostępnych co najmniej dziesięć produktów.
Uruchomieniu nowej strony internetowej towarzyszy odświeżenie logo Grupy Europa. Nowy znak jest symbolicznym pomostem między ponad 20-letnią historią ubezpieczyciela na polskim rynku i otwarciem się na kanał sprzedaży jakim jest Internet.
Postawiliśmy na połączenie prostoty i elegancji. Nowe logo Europy łączy w sobie wartości, które są dla nas najważniejsze: pomoc naszym klientom w każdych okolicznościach wraz z innowacyjnością
– mówi Katarzyna Greszta, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Klienckich w Europa Ubezpieczenia.
Nowe logo Grupy Europa