Ubezpieczyciel odświeża wizerunek. Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje Europy.
Od dwóch lat Europa realizuje strategię, której celem jest transformacji modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po nowoczesne technologie i stawia na budowę nowych kanałów sprzedaży. Jednocześnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym w innowacyjny sposób dostarcza ochronę ubezpieczeniową.
- Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie
– mówi Katarzyna Greszta, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Klienckich w Europie Ubezpieczenia.
Ewolucja logo Grupy Europa 1995-2018
Aktywność Europy w sferze technologii zostały docenione przez branżę finansową. W kwietniu firma został wyróżniony nagrodą „Najlepszy Cyfrowy Ubezpieczyciel 2017”. Na początku roku Europa wprowadziła na rynek innowacyjne rozwiązanie Screenity, które ubezpieczenie wyświetlacza telefonu za pomocą aplikacji mobilnej.