Grupa Europa ma nowe logo

Grupa Europa ma nowe logo

Opublikowany

Ubezpieczyciel odświeża wizerunek. Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje Europy.

Nowoczesny, innowacyjny i godny zaufania ubezpieczyciel – tak Grupa Ubezpieczeniowa Europa chcę być postrzegana przez klientów i partnerów biznesowych. By zaakcentować wagę tych wartości, wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Odświeżenie wizerunku ma podkreślić biznesowe i technologiczne zmiany, zachodzące w firmie.

Od dwóch lat Grupy Europa realizuje strategię, której celem jest transformacji modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po nowoczesne technologie i stawia na budowę nowych kanałów sprzedaży. Jednocześnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym w innowacyjny sposób dostarcza ochronę ubezpieczeniową.

- Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie 

– mówi Katarzyna Greszta, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Klienckich w Grupie Europa.

Ewolucja logo Grupy Europa 1995-2018

Ewolucja logo Grupy Europa 1995-2018

Nowy logotyp został zaprojektowany tak, by być symbolicznym pomostem między ponad 20-letnią historią ubezpieczyciela i jego otwarciem się na nowoczesne kanały sprzedaży. Dlatego Europa będzie nadal korzystała z dotychczasowej kolorystyki, do której przyzwyczaili się klienci i partnerzy biznesowi. Jednocześnie sięgnęła po najnowsze trendy w stylistyce, by podkreślić swoje technologiczne aspiracje. Sam sygnet logotypu może być wykorzystywany jako samodzielny znak, co otwiera nowe możliwości w komunikacji.    

Aktywność Europy w sferze technologii zostały docenione przez branżę finansową. W kwietniu firma został wyróżniony nagrodą „Najlepszy Cyfrowy Ubezpieczyciel 2017”. Na początku roku Europa wprowadziła na rynek innowacyjne rozwiązanie Screenity, które ubezpieczenie wyświetlacza telefonu za pomocą aplikacji mobilnej. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Grupa Europa - logo.png

grafika | 35,1 KB

Pobierz
Grupa Europa-logo.pdf

pdf | 744 KB

Pobierz

Grupa Europa w aplikacji Simapka

Zakład rozpoczął współpracę z Simapką, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie wyświetlacza telefonu. Polisa będzie dostępna w nawet 4 tys. małych punktów handlowych, korzystających z aplikacji.