Europa Ubezpieczenia otrzymała nagrodę „Instytucja Roku 2022” za najlepszą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych. To trzecie już wyróżnienie dla ubezpieczyciela w tym prestiżowym konkursie dla branży finansowej.
Konkurs „Instytucja Roku” to niezależny ranking, który od 2015 roku przygotowuje portal finansowy mojebankowanie.pl. Eksperci serwisu wcielają się w rolę „tajemniczych klientów”, którzy testują jakość obsługi w bankach i firmach ubezpieczeniowych. W przypadku kanałów zdalnych sprawdzają jak instytucję finansowe obsługują klientów za pośrednictwem telefonu czy internetu. Kluczowe znacznie ma dostępność oraz prosty i zrozumiały język komunikacji. Oceniane są także takie czynniki jak np. czas oczekiwania na połączenie z konsultantem czy jakość informacji na stronie internetowej.
Dla klientów firmy ubezpieczeniowej fundamentalne znaczenie ma to, co dzieje się po zgłoszeniu przez nich szkody. Nasza praca polega na wspieraniu ich w tych często trudnych „momentach prawdy”. Dlatego cieszę się, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni nagrodą „Instytucja Roku”. Potwierdza ona, że wkładany przez nas wysiłek w dbałość o jakość serwisu ma sens i przynosi realne efekty. Naszym ambitnym celem jest zapewnienie klientom najwyższego poziomu obsługi w najwygodniejszy dla nich sposób i o dogodnej dla nich porze
– mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa.