Zagraniczne podróże motywują nas do ubezpieczenia się

temu

Tylko 42 proc. Polaków ma zamiar kupić dodatkowe ubezpieczenie turystyczne planując wakacyjny wyjazd - wynika z badania zrealizowane na zamówienia TU Europa. Do zapewnienia sobie ochrony mobilizuje nas dłuższy czas wyjazdu oraz zagraniczne kierunki podróży.
Może nad morze? A gdzie polisa turystyczna?

temu

Polacy preferują morze i samodzielną organizację pobytu. Najważniejsza podczas wyjazdu jest dobra pogoda oraz oderwanie się od obowiązków i codzienności. Mimo że 60 proc. Polaków uważa, iż warto dodatkowo ubezpieczać się podczas wakacji, to tylko 42 proc. deklaruje kupno polisy na najbliższy wyjazd - wynika z badania wykonane na zlecenie TU Europa. 
Eksplozja insurtech wśród millenialsów dopiero nadejdzie

temu

W obszarze ubezpieczeń millenialsi są przewidywalni jak ich rodzice - wynika z raportu TU Europa. To duże zaskoczenie. Tak jak w przypadku pozostałych grup wiekowych, dla millenialsów najważniejsze kryteria wyboru ubezpieczenia to wysokość składki i zakres polisy.
Białe szaleństwo z rozgrzewką i polisą

temu

Cena oraz rekomendacje przyjaciół i rodziny – tymi kryteriami kierują się głównie narciarze i snowboardziści wybierając miejsce zimowego wyjazdu. Na wypad weekendowy wydają najczęściej 250-750 zł, a na tygodniowy 1000-1500 zł. Jeśli chodzi o wybór dodatkowego ubezpieczenia na zimowy wypad, najistotniejszy aspekt to zakres polisy.
Oszczędzający mężczyźni, hedonistyczne kobiety - finansowy portret Polaków

temu

Zarówno kobiety, jak i mężczyźni coraz częściej dyskutują na portalach społecznościowych o finansach. Choć panowie nadal wyrażają więcej opinii o oszczędzaniu, zwiększa się liczba pań dyskutujących na ten temat - wynika z drugiej edycji barometru społecznego "Hedoniści i oszczędni". 
Polacy są oszczędni, ale wzrasta ich hedonizm finansowy

temu

Choć większość Polaków postrzega siebie jako osoby oszczędne, to najlepiej idzie im odkładanie pieniędzy na przyjemności – wynika z trzeciej edycji barometru społecznego „Hedoniści i oszczędni”.
Zagraniczne podróże motywują nas do ubezpieczenia się

temu

Tylko 42 proc. Polaków ma zamiar kupić dodatkowe ubezpieczenie turystyczne planując wakacyjny wyjazd - wynika z badania zrealizowane na zamówienia TU Europa. Do zapewnienia sobie ochrony mobilizuje nas dłuższy czas wyjazdu oraz zagraniczne kierunki podróży.
Może nad morze? A gdzie polisa turystyczna?

temu

Polacy preferują morze i samodzielną organizację pobytu. Najważniejsza podczas wyjazdu jest dobra pogoda oraz oderwanie się od obowiązków i codzienności. Mimo że 60 proc. Polaków uważa, iż warto dodatkowo ubezpieczać się podczas wakacji, to tylko 42 proc. deklaruje kupno polisy na najbliższy wyjazd - wynika z badania wykonane na zlecenie TU Europa. 
Eksplozja insurtech wśród millenialsów dopiero nadejdzie

temu

W obszarze ubezpieczeń millenialsi są przewidywalni jak ich rodzice - wynika z raportu TU Europa. To duże zaskoczenie. Tak jak w przypadku pozostałych grup wiekowych, dla millenialsów najważniejsze kryteria wyboru ubezpieczenia to wysokość składki i zakres polisy.
Białe szaleństwo z rozgrzewką i polisą

temu

Cena oraz rekomendacje przyjaciół i rodziny – tymi kryteriami kierują się głównie narciarze i snowboardziści wybierając miejsce zimowego wyjazdu. Na wypad weekendowy wydają najczęściej 250-750 zł, a na tygodniowy 1000-1500 zł. Jeśli chodzi o wybór dodatkowego ubezpieczenia na zimowy wypad, najistotniejszy aspekt to zakres polisy.
Oszczędzający mężczyźni, hedonistyczne kobiety - finansowy portret Polaków

temu

Zarówno kobiety, jak i mężczyźni coraz częściej dyskutują na portalach społecznościowych o finansach. Choć panowie nadal wyrażają więcej opinii o oszczędzaniu, zwiększa się liczba pań dyskutujących na ten temat - wynika z drugiej edycji barometru społecznego "Hedoniści i oszczędni".