Flagowce – to najchętniej ubezpieczane telefony przez klientów aplikacji mobilnej Screenity. Po polisę chroniącą wyświetlacz sięgają także właściciele urządzeń ze średniej i niższej półki cenowej.
Nasze portfolio ubezpieczonych w Screenity urządzeń nieco odbiega od obrazu rynku, który wyłania się z danych o sprzedaży nowych telefonów. O wiele częściej niż wynikałoby to z udziałów w rynku na zakup ubezpieczenia decydują się właściciele telefonów iPhone. Natomiast słabiej pod tym względem wypadają posiadacze smartfonów Huawei
– mówi Hanna Kalicińska, menadżer odpowiedzialny za ubezpieczenie Screenity w Grupie Europa
Screenity chroni nie tylko urządzenia popularnych marek. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy na zakup ubezpieczenia wyświetlacza zdecydowali się także posiadacze telefonów takich producentów jak np.: Doogee, Gome, myPhone, Blu czy Oukitel. To, co łączy te urządzenia to niska cena, która często nie przekracza 500 zł. Z drugiej strony w portfelu Screenity są także telefony OnePlus czy Google Pixel, które są przeznaczone dla bardziej wymagających klientów, poszukujących rozwiązań technologicznych z najwyższej półki.
Ubezpieczenie wyświetlacza telefonu Screenity rok po premierze
Chciałabym podziękować tysiącom klientów, którzy w ciągu ostatniego roku zdecydowali się na zakup ubezpieczenia Screenity. Tworząc ten produkt, dołożyliśmy wszelkich starań, by była to najlepsza polisa dla smartfonów na rynku, oferująca najszerszy zakres ochrony, bez gwiazdek i niespodzianek podczas naprawy telefonu
– mówi Magdalena Marciniak, szefowa Pionu Rozwoju Biznesu w Grupie Europa
Ubezpieczyciel zamierza dalej rozwijać aplikację Screenity. Zebrane doświadczenia zostaną przeanalizowane, a na ich podstawie Europa wprowadzi zmiany, których celem będzie jeszcze lepsze dostosowanie produktu do potrzeb klientów.